Фізика 7 клас

Ваші виконані завдання присилайте Чудному Олегу Васильовичу на номер         0973915125 у Вайбер

                                                              22 травня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Повторення. Фізичні величини.

1. Повторити параграфи 4-5.
2. Пройти тест за посиланням.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7099213

17 травня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Навчальний проєкт.

1. На с.246 виберіть тему проєкту. Напишіть у зошит тези, які розкривають вибрану вами тему ( 1  сторінка). 
                                                                  15 травня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Контрольна робота №5.
1. Повторити параграфи 30-36.
2. Виконати контрольну роботу, пройшовши тест за посиланням.

                                                                     10 травня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Розв`язування задач.
1. Повторити основні поняття параграфів 30-36.
2. Виконати вправи №36(4-5)
3. Допоможе у розв`язанні задач відео до уроку.


                                                                           8 травня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Лабораторна робота №12. Визначення ККД простого механізму.
1.  Виконати Лабораторну роботу № 11, дотримуючись вказівок у відео.
2. Записати відомості про лабораторну роботу  -  с. 238-239:
    1) Тема;
    2) Мета;
    3) Обладнання;
    4) Хід роботи;
    5) Таблиця 
     6)Відповіді на питання пункту Аналіз експерименту та його результатів. Пишемо так:
  Висновок: виконавши лабораторну роботу , я: 1)...; 2)...
                                                              3 травня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Коефіцієнт корисної дії механізмів.
1. Опрацювати параграф  36,  виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.
https://www.youtube.com/watch?v=EtP-Tk1arEk
3. Виконайте вправу №36(1-3).
                                                                      1 травня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Розв`язування задач.
1. Повторити основні поняття параграфа 34.
2. Виконати вправи №34 ( 5,7).
3.Переглянути відео, записати алгоритм розв`язування усіх розглянутих задач.

                            https://www.youtube.com/watch?v=m2sA2l8v9S4

                                          26 квітня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Лабораторна робота №11. Вивчення умови рівноваги важеля.

1.  Виконати Лабораторну роботу № 11, дотримуючись вказівок у відео.

https://www.youtube.com/watch?v=7qqoYdEEUDw

2. Записати відомості про лабораторну роботу  -  с. 226-227:
    1) Тема;
    2) Мета;
    3) Обладнання;
    4) Хід роботи;
    5) Таблиця 
     6)Відповіді на питання пункту Аналіз експерименту та його результатів. Пишемо так:
  Висновок: виконавши лабораторну роботу , я: 1)...; 2)...

                                                                               24 квітня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Прості механізми. Момент сили. Важіль. Умови рівноваги важеля.

1. Опрацювати параграф  34,  виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.   
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.
3. Виконайте вправу №34(1-4).

19 квітня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Розв`язування задач.

1. Повторити основні поняття параграфів 30-33.

2. Виконати вправи  32(5), 33(5).

17 квітня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування.

1. Опрацювати параграф  33,  виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=iYbtT2dMFI8

3. Записати у зошит алгоритм розв`язаних задач з п.4 на с.217-218.
 4. Виконайте вправу №33(1-3).


12 квітня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Механічна енергія та її види.

1. Опрацювати параграф  32,  виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=xuVw0U2NAtY

3. Виконайте вправу №32(3,4).

10 квітня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Механічна робота. Потужність.

1. Опрацювати параграфи  30-31,  виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=ETxprnQ3ZVE

 3. Виконайте вправу №30(4), та №31(2).

5 квітня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Навчальний проєкт.

1. На с.198 виберіть тему проєкту. Напишіть у зошит тези, які розкривають вибрану вами тему ( 1  сторінка). 

3 квітня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Контрольна робота №4.

1. Повторити параграфи 22-29.

2. Виконати контрольну роботу, пройшовши тест за посиланням.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1621089

                                                              22 березня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Розв`язування задач.
1. Повторити основні поняття параграфів 22-29.
2. Виконати завдання для самоперевірки №1-11 на с.192-193. Розв`язування задач записувати у зошиті.
3. Допоможе у розв`язанні задач відео до уроку.
                                                               20 березня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Судноплавство та повітроплавання. Розв`язування задач.
1. Опрацювати параграф 29,  виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=PZKJ-nib1fU

3. Записати у зошит алгоритм розв`язуваних задач у п.4.
 4. Виконайте вправу №29(1-2).
                                                                15 березня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Лабораторна робота № 10. З`ясування умов плавання тіла.
1.  Виконати Лабораторну роботу № 10, дотримуючись вказівок у відео.

https://www.youtube.com/watch?v=BftZ00rNRd8

 2. Записати відомості про лабораторну роботу  -  с. 185-187:

    1) Тема;
    2) Мета;
    3) Обладнання;
    4) Хід роботи;
    5) Таблиця 
     6)Відповіді на питання пункту Аналіз експерименту та його результатів. Пишемо так:
  Висновок: виконавши лабораторну роботу , я: 1) визначив....; 2)...; 3)...
3.Пройти тест.                         https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8299896
                                                                13 березня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Умови плавання тіл.
1. Опрацювати параграф 28,  виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.
https://www.youtube.com/watch?v=b8TNn2jYIJw
3. Виконайте вправу №28(1-2).
4.Пройти тест.                         https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8299896

                                                                 8 березня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда.
1. Опрацювати параграф 27,  виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=3hsftJIjM9Q

3. Виконайте вправу №27(2,3).
                                                                  6 березня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску. Барометри.
1. Опрацювати параграф 25,  виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=j9xYpmdVBMc

3. Виконайте вправу №25(7).

                                                                             1 березня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Розв`язування задач.
1. Повторити основні поняття параграфа  26.
2. Із параграфа 26, п.4 записати алгоритм розв`язаної задачі.
3. Виконати вправу №26(4).
4.Пройти тест.

27 лютого

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Сполучені посудини. Манометри.
1. Опрацювати параграф 26,  виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.
https://www.youtube.com/watch?v=idkb7SziRHQ
3. Виконайте вправу №26(1-2).

22 лютого

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Розв`язування задач.
1. Повторити основні поняття параграфа 23.
2. Виконати вправу №23(4-6).
3. Допоможе у розв`язанні задач відео до уроку.

https://www.youtube.com/watch?v=zETVty0LpTM

4. Пройти тест за посиланням.

20 лютого

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Тиск рідин і газів. Закон Паскаля.
1. Опрацювати параграф 23, 24,  виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.
3. Виконайте вправу №23(1-3).

15 лютого

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема. Розв`язування задач.
1. Повторити основні поняття параграфа 22.
2. Із параграфа 22, п.4 записати алгоритм розв`язаної задачі.
3. Виконати вправу №22(3,4).
4.Пройти тест.

13 лютого

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску.

1. Опрацювати параграф 22, п.1-3, виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=XcaRXCTsxV8

3. Виконайте вправу №22(1-2).

8 лютого

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Контрольна робота №3.

1. Повторити параграфи 14-21.
2. Виконати контрольну роботу, пройшовши тест за посиланням.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9093648

 

6 лютого

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Розв`язування задач.

1. Повторити основні поняття параграфів 20,21.
2. Із параграфа 21, п.5 записати алгоритм розв`язаної задачі.
3. Виконати вправу №21(4,5).
4. Виконати тест за посиланням.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7014276


1 лютого

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Лабораторна робота №9. Визначення коефіцієнта тертя ковзання.

1.  Виконати Лабораторну роботу № 9, дотримуючись вказівок у відео.

https://www.youtube.com/watch?v=v_A-e6yM1Ls

2. Записати відомості про лабораторну роботу  -  с. 146-147:
    1) Тема;
    2) Мета;
    3) Обладнання;
    4) Хід роботи;
    5) Таблиця 
     6)Відповіді на питання пункту Аналіз експерименту та його результатів. Пишемо так:
  Висновок: виконавши лабораторну роботу , я: 1) визначив....; 2)...; 3)...;4)...

30 січня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Тертя. Сила тертя. Тертя в природі й техніці.

1. Опрацювати параграф 21, п.1-5, виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=Cj9Ptm_4Lzo

3. Виконайте вправу №21(1-3).

25 січня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Сила тяжіння. Вага тіла. Невагомість.

1. Опрацювати параграф 20,  виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=asGXbfL1RNs

3. Виконайте вправу №20(3,4).

23 січня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Додавання сил. Рівнодійна. Графічне зображення сил.

1. Повторити параграф 18,  п.3-4.
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=LBkqCHGQtyU

3. Виконайте вправу №18(6,7).

4.Пройти тест.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6828014

18 січня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Лабораторна робота №8. Дослідження пружних властивостей тіл.

1.  Виконати Лабораторну роботу № 8, дотримуючись вказівок у відео.

https://www.youtube.com/watch?v=Fcw3n002Ze0

2. Записати відомості про лабораторну роботу  -  с. 133-135:
    1) Тема;
    2) Мета;
    3) Обладнання;
    4) Хід роботи;
    5) Таблиця 
     6)Відповіді на питання пункту Аналіз експерименту та його результатів. Пишемо так:
  Висновок: виконавши лабораторну роботу , я: 1) визначив....; 2)...; 3)...;4)...

16 січня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Деформація. Сила пружності. Закон Гука. Динамометр.

1. Опрацювати параграф 19, п.1-6, виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=vsZQ81oGgpg

3. Виконайте вправу №19(2,3).

4.Пройти тест 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6772178

11 січня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Взаємодія тіл. Сила.

1. Опрацювати параграф 18, виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=NX5c0ymlftw

3. Виконайте вправу №18(3,5).

9 січня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Лабораторна робота №7. Визначення густини твердого тіла та рідини.

1.  Виконати Лабораторну роботу № 7, дотримуючись вказівок у відео.

https://www.youtube.com/watch?v=6q6yfVqzD-o

2. Записати відомості про лабораторну роботу  -  с. 117-118:
    1) Тема;
    2) Мета;
    3) Обладнання;
    4) Хід роботи;
    5) Таблиця 
     6)Відповіді на питання пункту Аналіз експерименту та його результатів. Пишемо так:
  Висновок: виконавши лабораторну роботу , я: 1) виміряв....; 2)...; 3)...

21 грудня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Густина речовини.

1. Опрацювати параграф 16, виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=1NAFsjdabug

3. Виконайте вправу №16 (1-4).

19 грудня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Лабораторна робота №6. Вимірювання маси тіл методом зважування.

1.  Виконати Лабораторну роботу № 6, дотримуючись вказівок у відео.

https://www.youtube.com/watch?v=NWDDsCOdeT8
2. Записати відомості про лабораторну роботу  -  с. 110-111:
    1) Тема;
    2) Мета;
    3) Обладнання;
    4) Хід роботи;
    5) Таблиця 
     6)Відповіді на питання пункту Аналіз експерименту та його результатів. Пишемо так:
  Висновок: п. 2: виконавши лабораторну роботу , я: 1) виміряв....; 2)...; 3)...


14 грудня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Явище інерції. Інертність тіла.Маса тіла.

1. Опрацювати параграфи 14 та 15, виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям.    
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=S6LuN2nrcGE

3. Виконайте вправу №14 (1-2) та вправу №15(1-3).

12 грудня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Контрольна робота №2

1. Виконати контрольну роботу, пройшовши тест за посиланням.
                                                                      7 грудня
                         Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема. Навчальний проєкт.
1. На с.98 виберіть тему проєкту. Напишіть у зошит тези, які розкривають вибрану вами тему ( 1  сторінка) 

5 грудня

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Розв`язування задач.

1. Повторити основні поняття параграфів 6 - 13.
2. Переглянути відео, записати  розв`язані задачі у ньому.

https://www.youtube.com/watch?v=bTCohI8Ulf0

3. Виконати  завдання  1-7 с.94.(розв`язки задач 5-7 записати в зошит)

30 листопада

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Розв`язування задач.

1. Повторити основні поняття параграфа 13.
2. Переглянути відео, записати в зошит  розв`язані задачі у ньому.

https://www.youtube.com/watch?v=7inlmmF40qE

3. Виконати вправу №13(6).
4. Пройти тест за посиланням.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6557811

28 листопада

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Лабораторна робота №5. Дослідження коливань нитяного маятника.

1.  Виконати Лабораторну роботу № 5, дотримуючись вказівок у відео.

https://www.youtube.com/watch?v=pshU2qX-7oI
2. Записати відомості про лабораторну роботу  -  с. 83 - 84:
    1) Тема;
    2) Мета;
    3) Обладнання;
    4) Хід роботи;
    5) Таблиця - с.84
     6)Відповіді на питання пункту Аналіз експерименту та його результатів. Пишемо так:
  Висновок: п. 2: виконавши лабораторну роботу , я: 1) вивчив....; 2)...; 3)...; 4)...

                                                            23 листопада

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Розв`язування задач.

1. Повторити основні поняття параграфа 13.
2. Переглянути відео, записати  розв`язані задачі у ньому.

https://www.youtube.com/watch?v=f_zBC8s1z7Y

3. Виконати вправу №13(3,4).

4.Тестhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4026509

                                                         21 листопада

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Коливальний рух. Амплітуда коливань. Період і частота коливань. Маятники.

1. Опрацювати параграф 13,п.1-5, виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям:
    - коливальний рух;
    -  маятники;
    - амплітуда коливань;
    -  період коливань:  позначення, формула, одиниця вимірювання;
   -  частота коливань:  позначення, формула, одиниця вимірювання;
    - види коливань.
3. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=VH5ZxgPx1PU
4. Виконайте вправу №13 (1,2).

                                                         16 листопада

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Лабораторна робота №4. Визначення періоду обертання та швидкості руху по колу.

1.  Виконати Лабораторну роботу № 4, дотримуючись вказівок у відео.

https://www.youtube.com/watch?v=WP8MRVr055c

2. Записати відомості про лабораторну роботу  -  с. 83 - 84:
    1) Тема;
    2) Мета;
    3) Обладнання;
    4) Хід роботи;
    5) Таблиця - с.84
     6)Відповіді на питання пункту Аналіз експерименту та його результатів. Пишемо так:
  Висновок: п. 2: виконавши лабораторну роботу , я: 1) вивчив....; 2)...; 3)...; 4)...


                                                          14 листопада

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Розв`язування задач.

1. Повторити основні поняття параграфа 12.
2. Переглянути відео, записати  розв`язані задачі у ньому.

https://www.youtube.com/watch?v=_3LGlCdW6F8
3. Виконати вправу №12(4).

4.Пройти тест.    https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7764577

                                                             9 листопада

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Рівномірний рух матеріальної точки по колу. Період обертання.

1. Опрацювати параграф 12, виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям:
    - рівномірний рух матеріальної точки по колу;
    -  період обертання: позначення, формула, одиниця вимірювання;
    -  обертова частота: 
позначення, формула, одиниця вимірювання;
   - як виникли одиниці часу;
    - швидкість рівномірного руху по колу.2.
3. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=eAKqxK1_jhM

4. Виконайте вправу №12 (1,2).

                                                              7 листопада

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Розв`язування задач.

1. Повторити основні поняття параграфа 11.
2. Опрацювати  алгоритм розв`язування задачі у п.4 на с.75-76 

3 Виконати вправу №11(5-6).

4.Пройти тест.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9569246

                                                               2 листопада

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Нерівномірний прямолінійний рух. Середня швидкість нерівномірного руху

1. Опрацювати параграф 11, виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям:

    - нерівномірний рух;
    -  види механічного  руху за формою траєкторії та за характером руху тіла;
    -  середня швидкість руху тіла.
2. Записати алгоритм розв`язування задачі із п.4 на с.75-76.
3. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=rBCqSwbqF-E

4. Виконайте вправу №11 (1,3).

31 жовтня 2022р. 

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Розв`язування задач.

1. Повторити основні поняття параграфа 10.
2. Опрацювати  алгоритм розв`язування задач на с.69-71.

3 Виконати вправу №10(4-5).

19 жовтня 2022р. 

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Графіки руху.

1. Опрацювати параграф 10;  написавши опорний конспект за планом:
     1) побудова графіка залежності шляху від часу для рівномірного руху тіла;
     2) про що можна дізнатися за графіком шляху;
     3) як побудувати графік швидкості рівномірного руху тіла;
     4) про що можна дізнатися за графіком швидкості руху тіла.
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.https://www.youtube.com/watch?v=XcGMmE0llzM
3. Виконати вправу №10 (1-3).

17 жовтня 2022р. 

Працюємо самостійно.

Тема.Розв`язування задач.

1. Повторити основні поняття параграфів 7-8.
2. Опрацювати параграф 9, с.64-66; записати алгоритм розв`язування задач №1 та №2.

                                                       12 жовтня    
                       Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Прямолінійний рівномірний рух. Швидкість руху.
1. Опрацювати параграф 8 , виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям:
    - рівномірний рух;
    -  рівномірний прямолінійний  рух;
    - швидкість рівномірного руху
2. Для кращого розуміння теми перегляньте відео.
https://www.youtube.com/watch?v=-CihSem05IY

3. Виконайте вправу №8 (1-3).

                                                          10 жовтня    
                       Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Траєкторія. Шлях. Переміщення.  
1. Опрацювати параграф 7 на с.54-57, виписавши основні поняття теми: траєкторія руху, шлях: визначення, позначення, одиниці вимірювання; переміщення: визначення, позначення, одиниці вимірювання.
2. Для кращого розуміння теми, перегляньте відео.
https://www.youtube.com/watch?v=D_eOUeV_hYk

3.Виконати вправу №7(1-2).
4. За параграфами 6 і  7 пройти тест "На урок".

                                                            5 жовтня    
                       Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Механічний рух. Відносність руху. Тіло відліку. Система відліку.
1. Опрацювати параграф 6 , виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям:
    - механічний рух;
    - тіло відліку;
    - система відліку;
    - матеріальна точка.
   2. Виконайте вправу №6 (1-3).    
3.Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=QsZIr1npVIc

                                                             3 жовтня    
                         Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема. Навчальний проєкт.
1. На с.48 виберіть тему проєкту. Напишіть у зошит тези, які розкривають вибрану вами тему ( 1  сторінка) або створіть презентацію до теми ( 7-10 слайдів).


                                                          28 вересня 2022р.

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Контрольна робота №1 . "Фізика як природнича наука. Методи наукового пізнання"
1. Виконати контрольну роботу, пройшовши тест на платформі "На урок".

                                                                       26 вересня 2022р.

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Лабораторна робота № 3. Вимірювання розмірів малих тіл різними способами.
1.  Виконати Лабораторну роботу № 3, дотримуючись вказівок у відео.

https://www.youtube.com/watch?v=7piANWXYJxU

2. Записати відомості про лабораторну роботу  -  с. 39 - 40:
    1) Тема;
    2) Мета;
    3) Обладнання;
    4) Хід роботи;
    5) Таблиця - с.41
     6)Відповіді на питання пункту Аналіз експерименту та його результатів. Пишемо так:
  Висновок: п. 2: виконавши лабораторну роботу , я: 1) навчилася вимірювати....


                                                                           21 вересня 2022р.

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Тема.Лабораторна робота № 2. Вимірювання об`єму твердих тіл, рідин і сипких матеріалів.
1.  Виконати Лабораторну роботу № 2, дотримуючись вказівок у відео.

https://www.youtube.com/watch?v=XM55r0J5ZgY

2. Записати відомості про лабораторну роботу  -  с.37 - 39:
    1) Тема;
    2) Мета;
    3) Обладнання;
    4) Хід роботи;
    5) Таблиця 1, Таблиця 2.
     6)Відповіді на питання пункту Аналіз експерименту та його результатів. Пишемо так:
  Висновок: п. 2: виконавши лабораторну роботу , я: 1) навчилася вимірювати....

19 вересня 2022р.
Тема.  Лабораторна робота № 1. Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали приладу.
Інструктаж з БЖД. Інструкція №8.6.1

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

. Повторити  основні поняття параграфа 4.
2.  Виконати Лабораторну роботу № 1, дотримуючись вказівок у відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=v_9c49ylxlc

3. Записати відомості про лабораторну роботу  -  с.32:
    1) Тема;
    2) Мета;
    3) Обладнання;
    4) Хід роботи;
    5) Таблиця;
     6)Відповіді на питання пункту Аналіз експерименту та його результатів. Пишемо так:
Висновок: виконавши лабораторну роботу, я: 1) визначив ціну поділки вимірювальних приладів; 2) С лінійки = ....см;
С термометра = .......; Сп = ...; 3) навички, набуті в ході виконання лабораторної роботи можуть знадобитися.....
4. Додатково (за бажанням):
    - творче завдання- с.32 (внизу)


14 вересня
Тема.Фізичні тіла і фізичні явища. Фізичні величини та їх вимірювання. Міжнародна система одиниць фізичних величин.

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

1. Прочитати параграфи 3 і 4, виписавши основні поняття теми.

   3 параграф: 
     - фізичне дослідження, експеримент (дослід), гіпотеза; етапи пізнання у фізичних дослідженнях; фізична модель процесу. Випишіть прізвища відомих українських фізиків.

4 параграф: 
   - фізична величина; Міжнародна система одиниць - СІ; кратні та частинні одиниці; що означає виміряти фізичну величину;
 2 види вимірювань фізичних величин, їх характеристика; ціна поділки шкали вимірювального приладу; межі вимірювання приладу.
2. Перегляньте відео та запам`ятайте,  що таке фізична величина та як вимірюють ціну поділки вимірювального приладу/
3. Виконайте письмово вправа №3(5); вправа №4(1-3).
4. Пройдіть тест на платформі "На урок".
5.Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=cUuIuqC7JyU


12 вересня
Тема.Речовина і поле. Початкові відомості про будову атома.

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Завдання: 11. Опрацювати параграф 2, виписавши основні поняття теми (вони виділені іншим шрифтом - курсивом) дайте визначення або пояснення цим поняттям:

                                                                       - молекула;

    - скільки видів атомів можна скласти;
    - що називають мікросвітом;
    - будова атома;
    - дифузія, що є причиною дифузії;
    - тепловий рух:
    - основні положення молекулярно- кінетичної теорії.
2. Виконайте вправу №2 (1-3).
3. Пройдіть тест на платформі "На урок" :https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9393279

4. Дайте усну відповідь на контрольні питання №1-7 на с.17.
7 вересня
Тема.Фізика як фундаментальна наука про природу. 

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Завдання: 11. Повторити параграф 1.

2. Пройти тест на платформі "На урок".https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6485922

3. Виконайте письмово вправу №1(4).
4) відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=3aZeyxACUXE

Ваші виконані завдання присилайте Чудному Олегу Васильовичу на номер         0973915125 у Вайбер 
5 вересня
Тема.Фізика як навчальний предмет у школі. Фізичний кабінет та його обладнання.  

Відеозустріч в  в Google Meet :  https://meet.google.com/iig-wquq-aso

Або відкрийте Meet і введіть такий код: iig-wquq-aso

Завдання: 1. Прочитайте параграф 1і випишіть основні поняття теми та їхні визначення:  1) матерія та її види, речовина, фізичне тіло, фізичні явища , види фізичних явищ.

2) що вивчає фізика?
3. Дайте усну відповідь на контрольні питання №1-7 на с.12.
4. Виконайте вправу №1 ( 1,2,3)

Ваші виконані завдання присилайте Чудному Олегу Васильовичу на номер         0973915125 у Вайбер 

Немає коментарів:

Дописати коментар